Hoe je haar te laten opvallen

Naast de zorg voor je haar, je uiterlijk en je ego, is je uiterlijk ook een van de belangrijke dingen waar je aan moet denken. Waarom is het zo dat je er goed en knap uit moet zien voor de mensen om je heen, maar dat het omgekeerde ook waar is? Als je make-up gebruikt dan hecht je ook meer waarde aan je “gekust” over welke mooie vrouw je bent County Fair? Als je uit belachelijkheid een lange streepjesbroek draagt in plaats van een korte broek.

Elke dag is een beetje anders. De focus ligt dan niet alleen op het voedsel dat je eet, maar op de manier waarop je jezelf presenteert. Ja, elke dag is anders. Als je ’s morgens naar dezelfde wenk este pas gaat, zul je er ’s middags hetzelfde uitzien. Misschien heb je een klein verschil. Maar wat dan nog? Als u tevreden bent met uw uiterlijk, waarom zou u zich er dan mee bemoeien? Uw uiterlijk is toch uw zaak.

Heb je je eigen stijl?

Het haar is slechts een deel van je presentatie. Je haar is essentieel voor je prestatie. Stijl geeft niet om het geslacht van de persoon. Een beetje inspiratie en eigenwaarde zijn ook belangrijk. Je hebt misschien niet meer hetzelfde haar als twee jaar geleden. Als je het knipt, ziet het er misschien dof en futloos uit. Maar alleen als dit is hoe je wilt dat het eruit ziet. Het betekent een andere look voor u. Het betekent een verandering van houding.

Beter zakelijk inzicht?

Ja, zakelijk zal wel overwogen worden. harschen zou “maar” voor jou zijn. U denkt, waarom laat ik ze zien dat mijn haar er niet uitziet zoals ik zou verwachten? Het is mogelijk dat ze niet de meest effectieve machine gebruiken. Of, ze gebruiken het niet op het juiste moment. Wat als jij degene bent die in gebreke blijft? Ziet u, u moet verantwoordelijker zijn dan dat.

De leider zegt: Kijk! CEO! Resultaten zijn natuurlijk ook belangrijk.

Dus, wat kan een ondernemer verwachten? Ten eerste moet hij of zij een bedrijfsplan opstellen. Ten tweede moet hij of zij het profiel van de klant analyseren – haar, kleur, huidtype, enz. Dit is waar de magie om de hoek komt kijken. Uw deskundige haarstylist zal het haar- en huidtype van de klant analyseren en vervolgens een kapsel, kleuring en gerelateerde behandelingen voorstellen. Of het nu gaat om een knipbeurt, kleur of andere behandelingen, hij of zij zal ervoor zorgen dat het eenvoudig en gemakkelijk is. Meestal zal een hairstylist een fotoalbum maken van de look van de vrouw voor toekomstige referentie.

Tegelijkertijd zal hij of zij in detail uitleggen hoe de behandeling er na de behandeling uit zal zien. Hij of zij kan u ook tonen hoe u het haar moet föhnen en andere haarproducten moet aanbrengen en hoe u het moet behandelen.

Stel vragen en maak allergieën of zorgen duidelijk.

Anticipeer op het cruciale moment op enkele vragen en verduidelijkingen van uw haarstylist. Antwoorden zullen u comfortabel en ontspannen maken. Het zal zowel u als uw stylist meer vertrouwen geven. Het is beter om alles tot in detail te weten in plaats van spijt te hebben van de keuze die je hebt gemaakt.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Een behandeling of knipbeurt ondergaan is een kostbaar en blijvend deel van uw persoonlijkheid. Het bouwt je gevoel van eigenwaarde op en geeft iemand meer zelfvertrouwen. Als het verkeerd gaat, kan het je lelijk en klein laten voelen.

Laat je stylist je alles uitleggen wat je ongemakkelijk vindt. Elke keer dat je je haar laat knippen, moet je luisteren naar de uitleg van de Herenkapper Bergen op Zoom over het resultaat. Iedere keer weer.

Zelfs als je de kleur, highlights of stijl al verschillende keren hebt gedaan, laat het de stylist weten als er iets is dat hij of zij over het hoofd heeft gezien.

Gehandicapten

Overweeg om de stylist te laten weten of u lichamelijk beperkt bent in uw activiteiten. De meeste klanten willen hun haar wel knippen, maar kunnen dat niet vanwege hun fysieke beperkingen.